Alpinbike Blog

Mi kell egy világbajnoknak?!

2020.04.14.
2019 MTB maraton világbajnoka a kolumbiai Héctor Leonard Páez. A Team Giant-Liv Polimedical versenyzője ezzel a címmel kiérdemelte, hogy a 2020-as szezonban viselhesse a szivárvány színű trikót. A Giant-tól meg is kapta az ehhez dukáló egyedi festésű kerékpárokat!

Mi kell egy világbajnoknak?!

Szeretnénk bemutatni a Anthem Advanced Pro bringáját. A szériában kapható kerékpárokhoz képest szinte minden kiegészítő az ő egyedi igényeit tükrözi. Kisebb olasz cégek alkatrészeivel rakták össze a gépet így a hazai szemlélőknek talán kissé idegen lehet, de természetesen az adott márka prémium termékeit használja.

A váz a már említett Anthem Advanced Pro, melynek mind első, mind a hátsó háromszöge karbon, a felfüggesztés pedig a méltán népszerű Maestro rendszer. A rugózást elöl Rock Shox hátul Fox rugóstag végzi. A váltást a sram XX1 AXS 12 sebességes vezeték nélküli elektromos rendszere, míg a fékezést BRAKING (nem túl kreatív elnevezésű :) ) szettje látja el. A Leonardi Factory termékei a XD kompatibilis fogaskeréksor, a kormány és a lánckerék is (a képeken Ritchey nyeregcső van, de tapasztalatok alapján ez is a márka egy 0 offsetes darabja fogja váltani). A kerekek SPACEcarbon fémjelzésű karbon szettjei, melyek DT SWISS 240 agyakkal vannak fűzve. Maxxis gumikat használ jellemzően Ardent Racet elöl és Aspent hátul, NoTubes defektmentesítő folyadékkal és a Pepi’S-hez hasonló „nudlival” összerakva, felütés elleni védekezés érdekében. A hajtókar pedig SRM terméke, természetesen wattmérővel ellátva. A kar érdekessége, hogy 170mm-175mm-ig lehet variálni a hosszát.

A kerékpár 9,5kilógramm körül mozog, ami igen barátságosnak mondható az összteleszkóposok között!

váz: Giant Anthem Advanced Pro 29

villa: RockShox SID Ultimate Carbon 100mm

rugóstag: Fox Float DPS Factory Remote EVO

markolat: ESI grips

kormány: Leonardi Factory Midnight 6° hátrahajlás 0°emelés, 90gramm

stucni: Giant CONTACT SLR karbon (vélhetően egy 100mm meredekebb darabra lesz cserélve)

fék: BRAKING IN.CA.S, 386gramm

féktárcsa: BRAKING WFIX BATFLY 160mm, 106 gramm

kerékszett: SPACEcarbon felnikbe fűzött DT SWISS 240 Straightpull 6 csavaros agyak, Ratchet System 56t, 1358gramm

külsők: Maxxis, notubes defektmentesítő folyadékkal töltve

hajtókar: SRM Origin MTB karbon hajtókar wattmérővel és leonardi factory narrow wide lánctányérral, 599gramm (tányér nélkül)

váltókar: sram XX1 AXS

hátsó váltó: sram XX1 AXS

fogaskeréksor: leonardi factory GENERAL LEE 12S 9-48, 350gramm

nyereg: selle italia X-LR KIT CARBONIO SUPERFLOW, 129gramm

nyeregcső: Ritchey WCS CARBON LINK FLEXLOGIC

fotók: https://www.giant-bicycles.com/

 

 

További cikkek:

Túra
X. generációs GIANT TCR
2024.03.21.
Közel harminc éve jelentek meg először a Giant palettáján a TCR országúti kerékpárok. Ez idő alatt a kerékpárok hatalmas fejlődésen mentek át, számtalan szabvány és trend jött, majd volt ...
Túra
Bringától a Mátrabérc Trail-ig
2023.04.26.
Hogyan is alakult a szikrától a teljesítésig?! ...
Túra
Visszatérünk a Dolomitokba
2022.06.27.
2 év - Covid járványnak köszönhető - kihagyás után visszatérünk a mesés Dolomitokba ...
Túra
Miért járunk vissza Monacoba minden évben?
2021.12.02.
A kérdés mindenkiben felmerül. Hiszen az olyan messze van! Na meg Monte Carlo! Oda csak a gazdagok járnak, mi keresnivalója van ott egy "csóró" bringásnak? Lehet ott egyáltalán bringázni? ...
Túra
Szeld át az Alpokat "kényelmesen"!
2021.05.29.
Az Alpok átkelése minden rendes montis álma. De nem mindenkinek fér bele egy rendes felkészülés, ami feltétlen szükséges ahhoz, hogy az egyhetes kihívásból a szép táj és a nagy hegyek maradjanak ...
SpiderClub Airborne