Kerékpártúrák

Három nap a szlovén tengerpartig

Többnapos túra
Túra időpontja: 2017.04.28. - 2017.05.01.

Túravezető:
Dani
Utazás busszal

Minden évben ellátogatunk a festői Szlovéniába. Ezen idén sem változtatunk! Ezúttal viszont a vad hegyeket szolidabbakra cseréljük.

Habár gyönyörű tájakat rejtenek Szlovénia sziklás csúcsai, ezúttal messzebbről csodáljuk őket. Egyrészt mert sokszor meggyűlt a bajunk a májusban a hegycsúcsokat és azok északi oldalát járhatatlanná tévő hóval, másrészt szeretnénk ezúttal olyan útvonalon végigkalauzolni titeket, ami azok számára is teljesíthető cél, akik nem tudnak heti rendszerességgel eljárni kerékpározni.

Háromnapos útvonalunk a Júliai-Alpok lábától indul, ahol megcsodálhatjuk a hegy tetetejéről szivárgó, majd a hegy lábánál a sziklából előtörő víz varázslatos látványát. A festői szlovén tengerparti városkában, Piranban zárul utunk, ahol lesz alkalmunk fürdeni a tengerben és felfedezni ezt a mediterrán hangulatú városkát.

1. nap

Hossz 42,5 km     Szintkülönbség 823 m
Kondíció szint:

2. nap

Hossz 52,2 km     Szintkülönbség 1372 m
Kondíció szint:

3. nap