Filozófiánk, hogy a versenyzésen kívül, abban is segítsünk a kerékpáros  sporttársaknak, hogyan készüljenek fel egy hazai túrára, vagy akár a CrossAlps-ra. A mentális és fizikai felkészítés mellett kerékpár kezelési praktikákban, és akár a kerékpár szervizelésében is segítséget nyújtunk, valamint klub programokat szervezünk.

Hírek és beszámolók

Master Cross VB és SuperCross Etyek

2015.01.05.
Az elmúlt hétvége igen sűrű és fontos volt csapatunk – az Alpinbike Team Endura Giant High5 – számára! Szombaton Dr. Cseh Veronika a svájci Gossau-ban megrendezett Master Cyclocross Világbajnokságon szerepelt, a többiek pedig a SuperCross sorozat záró futamán, a Volkswagen Etyek Cross-on!

Nézzük időrendi sorrendben...
Roni a svájci VB-n szerepelt szombaton, és Világbajnoki címet szerzett kategóriájában. Bővebb beszámolót a héten várhatunk Tőle! Gratulálunk Roni, szép teljesítmény!

Vasárnap az etyeki SuperCross futamon álltak rajthoz versenyzőink. A megmérettetés a Korda Filmstúdió díszletei között zajlott. Volt mikor az ókori Olaszországba, de volt hogy a Hellboy 2 című filmből ismert New York-i utcán tekerhettünk. Az időjárás nem volt éppen ideális, de ez ebben az évszakban nem is csoda.
A pálya vonalvezetése igen ritmusosra, és helyenként technikásra sikeredett. Az első két futamban még havas, az egyórási rajtra viszont már latyakos pályán folytatódtak a küzdelmek.
Nézzük a csapat eredményeit:
Master 2-es uraknál Zele László képviselte a csapatot. Egész évben kiegyensúlyozott eredményt nyújtva, és ezen a versenyen is hozva a „formát”, 14. lett!
Master 1-ben Héjja Attiláért szoríthattunk. Attila végig küzdve az elemekkel és saját magával idei legjobb helyezését érte el, ezüstérmes lett.

Attila beszámolója:
Kis megfázással küzdve érkeztem a helyszínre. Sikerült pár kört menni a pályán, ami nem ígért nagy mulatságot, lévén sár, hó és jégkása borította, és ehhez jött a viharos szél, ha valaki kimelegedne. A Start után alig láttam valamit az arcomba fröcskölő jeges víztől, de jó helyre jutottam az egyenes végére. Pálmai Zsé jött előre, próbáltam tartani, de nagyon haladt. Szalma Csabit nem láttam, bár nem is igazán volt mikor hátranézni. Igyekezni kezdtem, hogy Zsé ne húzzon el nagyon, ez két kisebb kicsúszáshoz vezetett, de nem estem ki a ritmusból. A Mögöttem összeálltak a kategória ellenfelek, így nagyon kellett igyekeznem. A negyedik körben vettem észre, hogy nem igazán érzem a lábaim, a cipőm és zoknim totál átázott, és elkezdett lefagyni. Az utolsó két körben láttam, hogy csökken az előnyöm, de próbáltam a biztonságra törekedni. Az utolsó körben már nem éreztem a bal kezem, így nehéz volt kezelni a bicajt, de a sprinteket még megnyomtam. Így végül sikerült a második helyen beérnem, amivel bebiztosítottam az összetett harmadik helyem. Ahhoz képest, hogy tavaly kóstoltam bele ebbe a sportba, igen nagy eredmény ez számomra, az első pár versenyen még nem is gondoltam, hogy esélyem lehet akár egyszer is dobogóra állni. Ezúton is köszönöm edzőmnek, Buzsónak a felkészítést, barátnőmnek a támogatást, és a szurkolóimnak a biztatást!

Az Elit férfiak mezőnyében Wouter Cleppe ismét nem talált legyőzőre és hét futamból a hetediket is megnyerte. Good job, Wouter!
Búr Zsoltot ismét a technika ördöge kísérte, de így is az 5. helyen érkezett célba. Temesi Victor a szezonban először vett rész cyclo versenyen, de ez az erőnlétén nem látszott, 9. lett
Az összetett csapatversenyben is igen szép sikert értünk el. Pataki Zsóka, Héjja Attila, Wouter Cleppe és Búr Zsolt eredményeit számítva, ezüstérmes lett a csapat.
E hét végén Gyulára látogat a „karaván”, ahol az Országos Bajnokság helyezései dőlnek el.

Fotó: @KPZ

Támogatóink:

További cikkek:

DOWNHILL ORSZÁGOS BAJNOKSÁG 2022
2022.07.27.
Az Alpinbike Team csapatából mostanáig csak Ördög Dani volt olyan bátor, hogy kipróbálja magát a Downhill Országos bajnokságon. 2015 óta a csapat downhill versenyen nem képviseltette magát. ...
SloEnduro 2018
2018.12.03.
Mostanában többször mondtam, hogy vannak a nagy bringás (most oly divatos és menő) influencerek és vannak, akik megvalósítják, amiről ők álmodoznak az internet bugyraiban.Viccet félretéve ...
Alpinbike Team az EWS Petzen - Jamnica futamán
2018.06.19.
Az Enduro World Series soron következő futamán - több magyar induló mellett - az Alpinbike Team versenyzői is megmérettetik magukat. Tegyük félre a sztárok neveit picit és szurkoljunk együtt ...
ENDURO CERKNO
2017.05.31.
Ha az ember párja nem szeret versenyezni maratonokon és cross countryn sem, akkor előbb-utóbb a hegy megy Mohamedhez, s elmegy vele lejtőzni kicsit. Ha ez a férfiember elég rafinált, akkor ...
Vértes marathon: my first race in 2017, my last Hungarian race
2017.05.24.
Yes, it finally happened, I am dead, again… What is different this time? I realize for the first time that I am truly exhausted, have been tired for forever, have had exhausted moments ...