TESZTELJ VELÜNK!
2018.03.03. - 2018.03.10.
ESEMÉNYNAPTÁR
HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS
Érdekelnek akcióink? Iratkozz fel hírlevelünkre!
Név:*
E-mail:*
Az Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.

Filozófiánk, hogy a versenyzésen kívül, abban is segítsünk a kerékpáros  sporttársaknak, hogyan készüljenek fel egy hazai túrára, vagy akár a CrossAlps-ra. A mentális és fizikai felkészítés mellett kerékpár kezelési praktikákban, és akár a kerékpár szervizelésében is segítséget nyújtunk, valamint klub programokat szervezünk.

Csapat

A 2010-es évben a boltunkkal és túráinkkal kapcsolatos pozitív visszajelzések és reakciók megerősítettek minket abban a hitben, hogy jó úton járunk. Eredetileg azzal a céllal indítottuk útjára a kerékpáros projektünket, hogy minél több emberrel ismertessük meg ezt a sportot, és  megmutassuk, hogy másként is lehet űzni, és minél több időt tölthessünk a természetben. Mivel ötletünk kedvező fogadtatásban részesült, úgy gondoltuk, hogy megpróbálunk továbblépni, és még szélesebb körhöz eljuttatni az üzenetünket. Mivel igény mutatkozott rá, hogy akár versenyeken is megmérettessük magunkat, ezért 2012-ben Alpinbike Team-Giant-Endura-CsontiCar néven megalapítottuk versenycsapatunkat.

Eredményorientált sportolóinkon kívül lelkes tagjaink szintén járnak versenyekre, de vannak akik a szabadidejük hasznos eltöltése, vagy kondíciójuk továbberősítése okán túráznak, sportolnak velünk. Támogatóink révén igen egységes képet mutatunk a versenyeken. Kerékpárjainkat a GIANT biztosítja, naracssárga mezünket a Spider Club falmászó teremtől örököltük. Ruházatunkat az Endura gyártja, fejvédőnk a Rudy Project csúcsmodellje. A csapat kiemelt versenyzői Oakley szemüvegben tekernek.

Büszkék vagyunk rá, hogy alig egy év alatt meghatározó klubbá nőttük ki magunkat. Fontosabb eredményeink között szerepel Cseh Veronika tájbringában szerzett 4 világbajnoki címe, és XCM Master 2 Európa Bajnokságon szerzett bronzérme, Búr Zsolti CycloCross OB ezüstérme, Németh Nóri maraton versenyeken elért jó eredményei, Temesi Viktor Top Maraton összetett 2. helye.

A klub székhelyéül szolgáló bringabolt, az Alpinbike, rengeteg újdonsággal várja a bringázás iránt érdeklődőket.  Többek között teszttúrákkal, kerékpárok kipróbálásával, Body Scanninggel (személyre szabott beállítás), tanácsadással segítjük a sporttársakat.

A 2013-as évtől egy újabb területen is próbálunk sikereket elérni. Kerékpár Suli néven, gyerekek oktatásával foglalkozó, játékos, sportos foglalkozást hoztunk létre. Ebben csapatunk két tagja Németh Nóri és Búr Zsolti vállal nagy szerepet.
A felnőtt korosztályra is gondolva, segítséget nyújtunk akár versenyre való felkészítésben, vagy jobb kondíció és nagyobb technikai tudás elsajátításában.